понедельник, 12 ноября 2018 г.


Заклад ____________                 Клас___________                Дата проведення___________________
Учитель _____________________________________________________________________________
Предмет _____________________________________________________________________________
Тема уроку: __________________________________________________________________________
Місце проведення _____________________________________________________________________
Тип уроку
Формування знань
Формування вмінь та навичок
Повторення та систематизація знань
Закріплення та удосконалення знань
Удосконалення знань, вмінь та навичок
Перевірка знань  
Формування та закріплення знань
Застосування знань на практиці
Комбінований урок
Основні етапи уроку та їх ефективність
Етап уроку
Діяльність
Організаційний (___ хв)
   Підготовка учнів до активної роботи на уроці та організація їхньої уваги ÿ;
   формування належного мікроклімату ÿ
Постановка мети та актуалізація знань (______хв)
     Визначення завдань уроку ÿ;
     мотивація діяльності учнів з боку вчителя ÿ;
     сприйняття завдань уроку учнями ÿ
Перевірка домашнього завдання (_____хв)               
     Ефективність засобів виявлення якості виконання домашнього завдання всіма учнями ÿ;
     цільова спрямованість діяльності та оперативність вчителя ÿ;
     як перевірка д/з сприяє актуалізації опорних знань для подальшої роботи ÿ;
     об’єктивність оцінки ÿ
Етапи підготовки учнів до активного і свідомого засвоєння нового матеріалу (____ хв)
     Завбачливе формування мети ÿ;
     створення проблемної ситуації ÿ;
     організація пізнавальної діяльності учнів ÿ
Етап введення нових знань (_____ хв)
     Оптимальність добору навчального матеріалу ÿ;
     реалізація принципів науковості, доступності, зв’язку з життям, міжпредметних зв’язків ÿ;
     ефективність роботи з підручником та іншими джерелами ÿ;
     добір та використання наочності й засобів навчання ÿ;
     відповідність мови вчителя ефективному сприйняттю ÿ;
     виправданість форми навчальної роботи та відповідність методів поставленій меті навчання ÿ;
     раціональність використання часу ÿ
Етап відтворення знань. Оволодіння учнями способами діяльності, закріплення та удоско­налення знань (____ хв)
   Чіткість формування вчителем завдань та запитань ÿ;
   збалансованість репродуктивних та проблемних методів навчання ÿ;
   успішність роботи учнів ÿ;
   репродуктивний та репродуктивно-пошуковий рівні відтворення знань (способів діяльності) ÿ;
   темп роботи учнів та їхня активність ÿ;
   ефективність використання вчителем засобів активізації діяльності учнів ÿ;
   наявність диференціації завдань для учнів з різними навчальними можливостями ÿ
Етап узагальнення знань (_____ хв)
     Раціональність та ефективність методів узагальнення матеріалу ÿ;
     визначення істотних ознак та формулювання висновків ÿ;
     доцільність та ефективність використання навчальних посібників, схем, креслень, карт тощо ÿ;
     чи вдалося долучити до активної діяльності всіх учнів ÿ
Контроль засвоєння: перевірка знань (_____хв)
     Відповідність запитань та завдань завданням уроку ÿ;
     раціональність використання різноманітних методів перевірки знань: фронтальна бесіда й індивідуальне опитування, текстове опитування ÿ;
     постановка додаткових запитань з метою перевірки міцності, глибини усвідомлення ÿ;
     створення нестандартних ситуацій та організація пошукових форм  ÿ;
     створення атмосфери відповідальності на уроці ÿ;
     рецензування відповідей учнів ÿ

Етап підбиття підсумків (_ хв)
     Висновки вчителя про ступінь успішності реалізації завдань навчання ÿ;
     стимулювання подальшої навчально-пізнавальної діяльності учнів ÿ
Визначення і пояснення
д/з (_ хв)
   Відповідність завдання завданням навчання ÿ;
   раціональність пропонованих видів роботи ÿ;
   достатність і доступність роз’яснення ÿ;
   обсяг домашнього завдання ÿ;
   готовність виконання д/з учнями ÿ

Досягнення мети уроку:________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Позитивні моменти___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Пропозиції по удосконаленню ___________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий